הפרקליטות רודפת ומתעמרת לשווא בשר אריה דרעי

כל העיתונאים, ואני הקטן בתוכם, מקבלים מפעם לפעם צווים עם איסור פרסום על פרשיות כאלו ואחרות. גם הלילה, מעט לאחר השעה שמונה בערב, קיבלנו צוו איסור פרסום על חקירה פלילית המתקיימת נגד בכיר פוליטי. אפילו להזכיר את עצם קיום הצו, נאסר עלינו בהוראת בית המשפט. לכאורה הכל תקין, אלא ששום דבר אינו תקין.

זו הפעם הראשונה שאני נתקל בצו איסור פרסום אשר שמו של החשוד מופיע עליו. בדרך כלל, מופיע כי אסור לפרסם כל פרט על פרשיה מספר 123456. הפעם, שמו של אריה דרעי הופיע בגלוי על הצו. אם לא ידעתם עד עכשיו, החקירה מתנהלת גם נגד אנשים נוספים ממקורביו. שמם של אלו, אינן מופיעות על הצו שהופץ אתמול.




גם העיתוי אינו מקרי. אני לא יודע להגיד לכם בוודאות, אך לי אין כל ספק שלא מדובר בצירוף מקרים מעניין שהוצאת צו איסור הפרסום מספר דקות לאחר שעמית סגל חשף את עצם קיום הבדיקה במהדורה המרכזית בחדשות 2, וגרר גל שמועות אכזריות שהזיקו לאריה דרעי הרבה יותר מאשר אילו האמת הייתה יוצאת לאור.

מי שעוקב אחרי, יודע שאיני נמנה על מעריציו של אריה דרעי. אך האמת צריכה לצאת לאור. מי ששמע היום את אריה דרעי ראה מול עיניו אדם הבטוח בצדקתו, אדם המשוכנע שהפעם זה יסתיים ללא כלום. אני מאחל לו ולכל המגזר החרדי ולכל מצביעי ש"ס שיתברר כי הוא אכן חף מפשע. בינתיים, בפרקליטות נלחמים על מנת שהתדמית שלו תישאר שלילית.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ישיבת שפת אמת - הסוף? הקדמה ופרק ראשון בסדרה

התרגיל המסריח: האמת מאחורי ה'התפטרות' של ח"מ ירושלים של ש"ס

זהירות, חרקים: גם עם חותמת מהודרת, עדיין צריכים לבדוק