ביקור במסעדת רוזה: הכשרות אינה פוגמת בטעמים הנפלאים

הלילות הקרירים בירושלים, בצירוף אירוע משמח, גרם לנו לרצות ליהנות מארוחת ערב טעימה במסעדת גורמה. כתבה שעלתה כאן באתר על כך שמסעדת רוזה קיבלה כשרות מהדרין, של בד"צ יורה דעה בראשות הגאון הרב שלמה מחפוד שליט"א, הביאה אותנו לצאת לדרך אל שכונת עמק רפאים, רחוב רחל אמנו 2.

כל מה שחשבתם עד כה על מסעדות כשרות, אתם מוזמנים לשכוח ולהתאפס מחדש. מסעדת רוזה מוכיחה כי אין צורך לוותר על איכות, טעם, שירות ואדיבות בשביל לקבל חותמת כשרות. לפני שנעבור לסקירת המאכלים, רק נמליץ לכם לא להתקרב למסעדת רוזה אם אתם לא רעבים…

את ארוחת הערב פתחנו עם מגוון מנות ראשונות, החל מפוקצ'ה אפויה במקום המוגשת עם מגוון רטבים, דרך קרפצ'יו בקר קלאסי, סלט עגבניות שרי עם צנוניות בוינגריט זעתר וירוקים בטעם מדהים ועוד. אגב, אם נתעלם לרגע מהטעמים הנפלאים ונתייחס לרגע רק לפוקצ'ה, נספר לכם שזה הפוקצ'ה הטעים ביותר שאכלנו אי פעם.



לטעמנו, מבין המנות הראשונות, זאת המנה המנצחת:



התקדמנו למנות העיקריות. התחלנו מהקל אל הכבד. תחילה מנת פרגיות צלויות מעולה, עם אורז ירוק ותערובת שקדים. האמת שדי התלהבנו מהטעמים המעולים, ולו לא הייתי מתבייש הייתי מבקש מהם את המתכון של האורז. (נגלה לכם בסוד שאני אוהב רק אורז לבן בלי תוספות בזמן הבישול. הפעם, נהניתי מכל ביס…). המשכנו עם הסטייק המעולה, רגע לפני שהגענו אל המנה הכי טעימה לדעתנו שיש לרוזה להציע.




חבר שכבר אכל בעבר במסעדת רוזה, הזהיר אותי לפני שהלכתי לאכול שם. אין מצב שאתה מוותר על פילה הבקר. הרשו לי להעביר לכם את ההמלצה: פילה בקר על ניוקי תפוחי אדמה ופטריות צלויות ברוטב יין אדום. לא, לא אספר לכם כמה נהניתי ועד כמה זה טעים. במילא לא תבינו אם לא תטעמו בעצמכם…



לא היה לנו סיכוי להמשיך לטעום עוד מנות מהמגוון הנרחב שיש לרוזה להציע, ועברנו לקינוחים. על מגש אימתני בגדלו קיבלנו גם גלידת וניל, טחינה וחלבה טעימה, פאי תפוחים שהיה טעים עד שטעמנו את המקבילה – פאי הבננה שכבשה את המקום הראשון בקלות, וכמובן, עוגת השוקולד החמה:


הכל מוגש במהירות, באדיבות, שירות מעולה עם חיוך, כל בקשה, כולל לשנות את דרגת העשייה של הסטייק, נענתה במהירות ובשמחה. והמחיר? ביחס לאוכל שתקבלו, שווה כל שקל. אחרי כל כך הרבה אכזבות במסעדות שונות ברחבי הארץ, אין ספק שקבלת כשרות המהדרין במסעדת רוזה, מהווה בשורה קולינרית חשובה לאנשים שאוהבים ליהנות ממנת בשר טעימה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ישיבת שפת אמת - הסוף? הקדמה ופרק ראשון בסדרה

התרגיל המסריח: האמת מאחורי ה'התפטרות' של ח"מ ירושלים של ש"ס

זהירות, חרקים: גם עם חותמת מהודרת, עדיין צריכים לבדוק